dinsdag 22 januari 2013

#tag What's on my IPod?

Heei, hier ben ik weer.
ik ben een lange tijd weg geweest, dat komt omdat ik het erg druk heb met school.
Testweek, en veeel huiswerk.

Maar, ik heb hier nu een tag voor jullie.
Het is erg bekend, ook onder Youtube.

Het is de; What's on my IPod tag.
Je hebt ook een what's on my IPhone, maar aangezien ik geen IPhone heb
word het de IPod tag.

Laten we beginnen met de app's waar ik dagelijs opzit en niet meer zonder kan:

Twitter

Bijna onmisbaar voor mij, ik besteed hier wel elke paar uur aan, ondanks dat ik niet heel erg veel tweet vind ik het altijd wel intersant om te kijken wat andere mensen tweeten.


 We Heart It

In 1 woord: WAUW!
Wat vind ik deze app leuk! Je kunt hier super leuke foto's, plaatjes, en teksten vinden
over allemaal verschillende onderwerpen. Van Telfoon's tot make-up en tassen, noem het maar op!
Je kunt een eigen account aan maken en foto's 'hearten' dat is eigenlijk gewoon foto's die je leuk vind aan je account toevoegen waarna je vrienden die je volgen de plaatjes kunnen zien.




Ook een app waar ik dagelijks op zit.
Door de e-mail die krijgt, blijf je op de hoogte van het laaste
nieuws van beautybloggers.


Zo ziet mijn 1e pagina uit van mij IPod.
Van links boven: Twitter, We Heart It, het Weer, Foto's
App store, Notitie's, Instellingen, Camera
Free Video, Klok, Face time, Agenda
Rtl XL, Top Quiz, Bloglovin, Druppel




2e pagina:
Video's, Herinneringen, ITunes, Kaarten
BikeRaceTFG, Temple Run, Ruzzle, Jetpack
Logo Quiz, Karaoke, Hill Climb, Katy Perry
FatBooth, Piano, Skype, Game Center


Ik heb ook een hoesje om mijn IPod heen zitten:

 
Het is een doorzichtig hoesje met roze strepen erop. Het is een zebra printje.



Verder zit er een zebra printje sticker op de 'home button'

Dit hoesje en stickertje heb ik gekocht op : www.miniinthebox.com

Het is een Chineese site, het duurt iets langer voordat je je spullen binnen krijgt, maar het komt wel aan ;)


xoxo


1 opmerking:

  1. Hoi!

    Leuke blog heb je!
    Ik heb je bij deze genomineerd voor de Versatile Blogger Award!

    Op mijn blog vind je de spelregels http://puggienails.wordpress.com/, het is niet moeilijk!
    Ik wens je heel veel succes, hopelijk vind je het leuk!

    xxx Elke

    BeantwoordenVerwijderen