zaterdag 29 december 2012

Lipbalm Balmi

Een leuk golfballetje zou je denken als je dit ronde balletje voor het eerst ziet.
Maar nee, dat is het niet. Het is een lipbalsem van Balmi.
Een super schatig lipbalmpje in een leuke kleur verpakking.

Balmi is er in verschillende smaken en kleuren:
 
Balmi is er in vijf smaken:
  • Aardbei
  • Cocos
  • Framboos
  • Mint
  • Zwarte Bes
Ik heb zelf de smaak aardbei, die erg lekker ruikt.

Het ronde balletje zit in een vierkant doosje verpakt, wat er super schattig uitziet!
Ook zit er een dingetje aan waarmee je de lipbalm aan je mobiel gan hangen of aan sleutels, zelf zou ik dat niet snel doen. Je kan het dingetje er ook afhalen.
 


 
 
De lipbalm brengt erg fijn en gemakkelijk aan. Het smeert makkelijk op je lippen, de lipbalm is niet erg vet maar verzorgd wel goed. De lipbalm blijft niet heel lang zitten.
 
 

 
Balmi heeft een ander merk na gedaan. Dat merk is Eos. Zelf kan ik niet het verschil testen omdat ik dat merk niet heb. Eos is te aan de rechter te zien op de foto. Zelf vind ik de verpakking van Balmi er leuker uitzien dan die van Eos. (waarschijnlijk omdat die van Balmi ronder is en die van Eos een ei vorm heeft)
 
Je kunt deze Balmi lipbalm kopen bij de Douglas voor €4,99
 
 
Kleur: 8
Substantie: 8
Houdbaarheid: 7,5
Verpakking: 8,5
Geur: 9
 
 
  xoxo

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten